Träningsvärk

Alltså jag har så mycket träningsvärk i benen idag. Eftersom jag börjat mitt nya liv så har jag även börjat motionera lite mer, förhoppningsvis håller det i sig också. Under veckan som gått har jag iaf gymmat 2 gånger vilket är ett bra framsteg från att ha gjort typ noll. Fredagens ridlektion har även gjort sitt och jag har riktigt sjuka innerlår av att rida en häst på 180 cm i mk..
Jag har klarat av godisstreik i en vecka nu. Känns bra och jag ska verkligen hålla det den här gången. Då jag gick i femte glass så godisstreikade jag i ett år. Då fick jag som belöning vara med i Polluxbokklubb vilket jag tycke var en super deal! :D
Nu gör jag det för min egen skull och för att slippa mitt otroliga socker beroende. Så varje gång jag blir sugen på något sött äter jag typ en morot eller ett äpple. Fungerar helt okej. 
Nu ska jag iväg och sova och läsa en bok, det är typ det ända jag gjort hela helgen..
 
 
Och saknat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0