Sommar2015

Jag har för mig att jag ifjol våras skrev ett inlägg av vad jag förväntar mig av sommaren vad jag kommer att göra, planer som är spikade och planer som jag ännu bara drömmer om. Dessutom ska jag bjuda på lite bilder från förra sommaren.
 
Det viktigaste och roligaste är ju förstås att jag fyller 18 år i slutet på maj. Att vara 18 öppnar en hel del nya dörrar som varit stängda och jag ser verkligen framemot det. 
 
Så kommer jag även jobba hela sommaren, jag hoppas att det blir möjligt att ta nån vecka ledigt så att man kanske skulle kunna åka på nån kort resa.
 
Sedan så ser jag verkligen framemot alla sommarens höjdpunker som te.ex Klacken, Jeppisdaga, festivaler, midsommar i kalajoki osv.. 
 
Jag ser verkligen framemot alla villa fester och bara villa mys med vänner.
 
En annan viktig sak som sker i sommar är att Dennis militärtid tar slut. halleluja för det lixom..
 
Att åka iväg på Weekend festival tsm med Anna, Elli och Nike ser jag även verkligen framemot. Kommer bli så otroligt kul.
 
Min födelsedagsfest, om den blir av. Jag är inte säker ännu på om jag vill ha en egen fest eller gå ut. Jag vill förstås vara med alla mina vänner men eftersom inte alla är 18 så blir det lite prolem.. Men ifall jag skulle ha en fest skulle det inte vara något problem, men det är väldigt oklart ännu. :)
 
Förstås så fyller även Nelli 18 år vilket ska festas riktigt ordentligt!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0