Tjenixen

Som bäst ligger jag i sängen nu, med ångest över att jag inte bloggat och sjuk rygg. Att ha sjuk rygg är nog jobbigt, speciellt då jag antagligen kmr ha det hela resten av mitt liv.

Men hur som haver så hade jag en super helg. Det var så roligt att Annu och Anttoni var på besök. Kvällarna flöt på bra i jakobstad, träffade massor med vänner och bekanta och åt en heeel del vårrullor. Lördags morgonen var kanske det jobbigaste under helgen och under en timme slog tanken på att vara chaufför under nästa kväll, men det glömde jag sedan ganska snabbt. Jag har super mycket bilder från helgen, så här kmr några iaf.



















Detta var bilderna från i fredags, återkommer med bilder från lördagen imorgon. ✌️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0