inspiration

Tjenixen, just nu sitter jag i Nellis säng ensam. Eftersom nelli som vanligt är på första hjälpen. 
 
Just nu är allting ganska bajjs. Jag håller på och får tusen finnar överallt, jag är hungrig och har noll inspiration för jobb imorgon. 
 
I jobbet har jag alltid riktigt mycket inspiration till att blogga, men när jag kommer hem orkar jag inte äns öppna datoren och då blir det dåliga mobilbloggar istället. 
 
Någon dag ska jag ta och skriva ett inlägg om feminism, och alla andra tusen inlägg jag tänkt skriva men inte gjort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför på 1a hjälpen?

2015-07-09 @ 22:30:30
Postat av: Anonym

Varför på 1a hjälpen?

Svar: Inget allvarligt :)
Sara Forsberg

2015-07-09 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0