Godmorgon

Blev en kort dag för mig igår. Efter att jag städat klart så somnade jag och sov sådär passligt till klockan halv åtta. Så jag hann typ laga mat och vara till butiken och så skulle jag sova igen, gick lixom inte så bra. 
Jag har väldens sämsta sovrutiner nujust. Jag somnar alldeles för sent, stiger upp alldeeeeles för tidigt (egentligen lite försent), är super trött på jobbet, efter jobbet så sover jag och så igen på kvällen lägger jag mig försent. Dessutom har jag sovit väldigt dåligt den här veckan och jag brukar aldrig göra det. Wtf händer lixom. 💁

Okej slut pratat om mina sömnproblem! Nu ska jag jobba och ikväll kmr Annu, Anna och Anttoni. 😄


Han vet hur han ser gulligast ut. 👆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0