positiv

Tjenixen! Hoppas alla har haft en lika bra måndag som jag! Just nu är jag på så gott humör. Vi är lixom lediga imorgon, det känns som om den här perioden kommer ändå gå helt bra även fast jag inte har mina favoritämnen.
Under morgonen så var jag så trött så jag orkade inte äns klaga och försökte då istället vara glad vilket var smart tänk. Försöka se dom positiva sakerna i vardagen.
Jag e taggad inför framtiden, inför halva skolåret vi har kvar, och många andra små saker också. På hälsokunskapen i skolan så skrev vi en lista för 2015, typ våra mål. Det känns som om jag dessutom har möjlighet att nå mina mål ifall jag alltid ibland tar mig i kragen och sköter en sak till slut. 
Åh är så lycklig nu även fast jag inte har nån stor orsak till det. Vår buss gick dessutom sönder på vägen hem, men det klarade inte äns av att sänka mitt humör.
Nu ska jag mysa lite och sedan iväg på revyövning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0