Hälsan

Hejsan, efter en lång skoldag så ska jag snart iväg igen. Vi har revypremiär på lördag och det är en hel del övning nu innan. Ikväll har vi genrep nr. 2.
Det som gör det hela lite jobbigt är att jag har väldigt mycket att göra i skolan nu. Jag har 6 kurser under den här perioden vilket är full period. Plus då ännu till att jag är i dåligt skick, huvudvärk nästan dagligen och känner mig svag. I skolan så försöker jag tänka positivt och vara pigg, men energin räcker inte riktigt ända tills revyövningen slutar tio på kvällen.. 
Pga dessa orsaker ovanför har jag inte haft ork att blogga och jag tror inte riktigt någon vill lyssna på då jag pratar om mitt sjuka huvud och mage. Men jag ska försöka börja uppdatera lite bättre igen nu snart. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0