Veckoslut

Tjenixen, praoveckan är över och snart även veckoslutet. En rolig grej som vi märkte på torsdags kväll var att vår artikel blivit delad på facebook över 800 gånger. Det är väldigt många gånger!
I fredags kväll så satt jag med Nelli och prata hos oss, helt mysig kväll. På lördagen så skötte vi om Vanessa och Edward från morgonen. På kvällen så kom Nelli och Madde till mig och vi käka chips och dippade grönsaker. Jag packade även på 15 minuter till idag. 
Jag bestämde mig alltså för att idag ändå följa med resten av familjen till Vuokatti. Vi är inte så många dagar här så jag borde klara av det.. I slutet av veckan ska jag jobba vilket blir kul! 
Vi är framme i vår stuga nu och som tur finns det Wifi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0