Slalom

Dagens program har varit slalom, kostade skjortan som vanligt och inte vet jag om det var värt det men nu är det iaf gjort. Har inte åkt slalom på hela vintern så en gång om året måste man ju göra det. Dock så blev jag väldigt besviken då pappa sålt dom skidorna jag hade ifjol och nu var jag tvungen att ha ett gammalt par. I och för sig så var dom ganska jäkla snabba, men inte så snygga..
Efter ett par timmar i backen for vi till stugan för att äta pizza lunch och pausade i kanske en timme. Sedan så for vi tillbaka till backen och var där nästan ända till stängningsdags. 
Ikväll har vi käkat god biff och spelat monopol. Monopol var inte alls roligt, det gick skit för mig och alla i familen är alldeles för tävlingsinriktade..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0