Fifty shades of Grey

Som jag skrev tidigare så var jag med AP och kollade Fifty shades of Grey. Jag har inte läst någon av böckerna och tycker att filmen var bra!
 
Den här filmen har ju blivit väldigt omtalad överallt, speciellt på bloggar har jag läst många starka åsikter kring filmen. Speciellt hakade jag upp mig på en av mina favorit bloggares blogginlägg om filmen. Hon har inte sätt filmen eller läst böckerna men skriver ändå om hur fel filmen är och varför man inte ska se den osv osv. Allt detta har hon då baserat på vad andra sakt och vad hon läst på andra sociala medier. Jag tycker förstås inte att hon måste se filmen, men det jag tycker är dumt är att man kan ha såå stark åsikt kring någonting som man egentligen inte vet någonting om.
 
Alla ni "haters" av filmen som inte äns sett den borde inte ha så starka åsikter i den här debatten. För det ända ni har att komma med är det vad ni läst på andras bloggar eller sociala medier. 
Jag läste även några komentarer under det blogginlägget jag skrev om här ovanför. Komentaren var skriven ungefär såhär, " Jag tänker aldrig läsa de där skit böckerna eller se den där skit filmen! " Hur kan man veta att böckerna är skit dåliga eller filmen är det om man aldrig äns läst i böckerna eller kollat filmen. Hah. Moget.
 
Sedan så tycker jag även man ska komma ihåg att det här är en film. Jag tycker filmen var bra och att huvudkaraktärerna var otroligt spännande och snygga. Men ni som tycker att filmen är dålig eller har ett dåligt budskap, så kom ihåg att det endast är en film. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0