Övertala mig själv

Klockan är efter fyra på natten/morgonen vad man nu vill kalla det. Jag har länge funderat på att skriva ett inlägg i stil med detta men det har inte blivit av. Inlägget är egentligen ett inlägg för att övertala mig själv, och visa de positiva sakerna med att vara singel. Så även fast jag vet det innehåller en hel del negativa saker tänker jag inte skriva ner dem. Så ja, det positiva med att vara singel:
 
- Det är sjukt skönt att få göra vad man vill när man vill
- Man umgås så mycket mer med sina vänner och kommer dem närmare
- Allt strul med att köpa julklappar och födelsedagspresenter så slipper man
- Du har ingen du behöver bjuda mat eller drinkar åt
- Du kan fritt flörta med vem du vill när du vill
- Det är spännande att träffa nya killar
- Du lär känna många fler nya människor
- Man är aldrig fast på något ställe och man har alla möjligheter i världen
- Att ha sjukt råddit är okej, ingen ser det ändå
- Att inte behöva raka benen
- Man behöver inte bli sur på sin kille
 
Antagligen kommer jag fylla på med punkter vart efter. Men nu i första hand är det detta jag kom på. Så alla ni singlar där ute som är lessna över att vara singlar. Läs listan och njut, detta får vi göra med gott samvete!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0