Livet e underbart

Återigen har jag överlevt en underbar helg. Det bästa med allt är att jag ännu har flera timmar kvar av den. I fredags fick vi jullov från skolan och efter julfesten for jag iväg och jobbade ett par timmar. På kvällen for vi till maddes där anna och madde bjöd på trerätters. Maten var sjukt god även fast jag hade det lite tråkigt under tiden dom fixade maten och jag inte fick visa mig i köket. Blev alltså sminkning och vin drickning på mitt schema. hehe. Sedan kom föresten AP också så jag hade nån att umgås med.
Efter middag och en hel del prat for jag och Nelli till Calles. Hade en väldigt trevlig kväll.
 
I lördags så vaknade vi ganska sent hos Nelli och for sedan ut till stallet. Bäst som finns då man e bakis.
 
Nu håller ja på och städar, så som vanligt kom jag på att jag skulle göra något annat och denna gången blev det blogga. Imorgon ska jag jobba och även på tisda men efter det har även jag jullov på riktigt. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0