Det var bättre förut.

Det roliga med att ha en blogg är att man kan gå tillbaka och kolla vad man gjorde för 1 år sedan, 2 år sedan och 3 år sedan. Jag har bloggat hur länge som helst. I början mest om hästar eftersom hela mitt liv kretsade kring dem. Efter hand har det bara blivit vardagsuppdateringar och dåliga bilder. Men faktiskt en gång i tiden var min blogg ganska bra. ;) Just nu hittar jag inlägg tillbaka till 2010, men det har iaf funnits äldre dom är dock antagligen raderade.
Det jag märkte genom att gå tillbaka bara ett eller två år i arkiven att jag blivit ungerfär världens sämsta bloggare. Iofs synns det även på statistiken. Ganska sjukt att det fortfarande finns folk som läser den här bloggen liksom. För två år sedan så uppdaterade jag varje dag, flera gånger till och med. Tänk att kunna hitta inspis bland sina egna inlägg.. Hahah. Jag skulle faktiskt kunna försöka blogga typ varje dag.
En annan sak jag märkte då jag läste igenom gamla inlägg är hur mycket som har förändrats. Både i livet överlag och så jag på alla sätt. Under 2015 har jag verkligen vuxit på alla sätt förutom längden. Sjukt hur mycket man kan förändras på ett år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0