Kukka

Idag gick inte ridningen riktigt lika bra som i tisdags. Men det känns helt okej inför söndagen. Jag försöker tänka på att det endast är en tränings tävling och jag rider endast för att få träning. Eftersom uppvärmningen är väldigt kort i grupper så har jag och Kukka inte alls goda förutsättningar eftersom jag helst skulle rida iaf 45 minuter innan, nu blir det typ 15.. Men nån annan på ridskolan ska rida henne innan mig så hon är ju iaf färdigt uppvärmd.
Åh jag måste tänka på att dom andra som deltar rider sina hästar flera gånger i veckan medan jag inte äns rider Kukka 1 gång i veckan.
Kommer ihåg förra tävlingen med Kukkis då jag inte alls hade nån bra känsla, så bara vi får till det den här gången så är det bra! Resultatet sist var ju ändå inte dåligt.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0