Dressyr

Jag har nyss anmält mig till en tränings tävling i dressyr på söndag. Känns lite sådär då jag inte ridit så mycket den senaste tiden. Kukka var nog dock väldigt fin i tisdags, men inför tävlingen så hinner jag inte rida henne lika mycket så då är hon antagligen inte lika fin.. Jag måste tänka på att inte ha så höga krav, jag har ju inte ridit mycket alls nu och inte så mycket på Kukka heller.
Imorgon så ska jag på en till lektion inför veckoslutet så hoppas jag att jag får till snygga fattingar från trav och ett bra flyt så kanske jag inte behöver vara så nervös inför söndagen. 
 
Ps. Om det kommer bilder till bloggen kommer jag antagligen se ganska rolig ut eftersom det är maskerad tävlingar..
 
På bilden är jag och Valtsu för ett antal år sedan på maskerad hoppning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0