Tisdag

Hej, har haft det ganska fullt upp idag så har inte hunnit blogga förän nu. Skolan gick sådär idag, kändes som om folket var på lite dåligt humör, så är det ibland. När jag kom hem efter skolan så kollade jag klart Orange is the new black sista avsnittet och började sedan städa. Lite innan klockan sex så starta vi iväg mot stallet och klockan nio kom vi hem och då fortsatte jag städa. ( Red kukka och det var så otroligt roligt, i slutet gick hon som en klocka. )
Imorgon kommer ett gäng flickor hit och vi ska ha monopol kväll, göra mat och spela monopol. Tror faktiskt det blir riktigt mysigt och roligt. :)
Nu ska jag strax sova, men tänkte ladda upp ett par bilder som jag fotat för ett par dagar sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0