sommar2014

Sommaren 2014 var lite annorlunda jämfört med de tidigare somrarna. Första sommaren jag jobbat hela tiden. Vilket jag är glad över - en erfarenhet rikare. Under sommaren kände jag väldigt ofta att jag inte fått något gjort förutom jobbat. Jag var iaf väldigt trött på kvällarna efter jobbet och veckosluten gick som vanligt alldeles för snabbt. Men nu när jag tänker efter så fick jag nog gjort en del. Sista sommaren som underårig gick snabbt och jag ser framemot nästa - fyller 18 i maj.                                                                                                                     Även fast skolan är jobbig och det inte alltid är så roligt med snö och slask så ska jag försöka att leva livet också nu på hösten, vintern & våren. Sommaren räcker ändå i bara 3 månader och resten av året måste vi också leva. Våra dagar här på jorden räcker dessutom inte förevigt och vi är unga endast en gång.                                         
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0