Ridning

För tre år sedan så bloggade jag till 70 % om hästar. Jag tror lika stor del av mina blogg läsare var hästmänniskor. För tre år sedan så red jag minst 3 gånger i veckan och levde för stallet. Saknar den tiden. Får tacka Adalias ponnystall till stor del för att ha haft så bra ponny år och ibland vill jag verkligen tillbaka dit till den tiden. Nu längre är det inte möjligt för mig och då förstår man hur bra man har haft det innan. 
Nu är det iaf så att tisdag är en av favoritdagarna i veckan just pga att jag har ridlektion då. :D Det jag egentligen hade tänkt skriva om är att jag snart ska tävla igen. Har inte gjort det sedan jag skadade mig. Nu byter jag gren och det blir dressyr. Kukka och jag klickar verkligen på lektionerna ibland så det kommer bli intressant att se vad vi kan få för poäng. Jag har inte tävlat dressyr på väldigt länge så ja ska inte ha för höga förväntningar, men ändå kul att få se vad domare tycker! Takalan talli har väldigt många duktiga dressyr ryttare, kanske jag borde försöka bli en av dom. :D 
 
 
Gulhästen och jag på uppvärmning på förra tävlingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0