kort e bra

Den grejen jag gjort i sommar som jag är mest nöjd över är att jag klippte mitt hår. Jag har ganska tunt hår och det växer väldigt långsamt. Jag har verkligen kämpat i år för att ha haft ett mellanlångt hår som då varit väldigt slitet. 
I sommar tänkte jag ofta på att jag kanske borde klippa av det ordentligt. Topparna var i dåligt skick och jag var less på att ha mellanlångt hår som ändå aldrig blev långt. När vi var i Sverige så hade Anna nyss klippt sitt hår axellångt och jag tyckte det var så himla snyggt! Så då bestämde jag mig för att faktiskt göra det också. Så när vi kom hem från resan så for jg iväg till farmors (hon är frissa) och sa att jag vill ha axellångt hår. 
 
Jag är fortfarande nöjd, även fast jag ibland saknar att kunna locka håret så att det blir snyggt. (tycker inte det är så snyggt med halvlångt hår som är lockigt ) Men nu när det har växt lite så är det faktiskt helt okej i lockigt också. Ni som känner att ni kanske skulle vilja klippa bort lite mer, gör det! Känns lite som en nystart i livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0