Syskonhat

Alltså påriktig, jag håller på och får fel i huvudet av mima småsyskon. Dom gör ingenting! Eftersom mamma är på rehabilitering den här veckan är vi ganska illa ute, mammor behövs verkligen. Ikväll är dessutom pappa också borta på jobb. Vi har varit hos farmor och farfars och ätit god mat. Vilket är tur annars hade jag varit tvungen att laga mat igen... Nu under kvällen så har jag förvandlats till mardrömssystern. Valle städar inte efter sig då han bakat chokladbollar och jag vägrar städa upp efter honom. Så nu har vi alltså elvispeln i väggen fortfarande med smutsiga visplar på. Lydia har gått och ätit upp mitt godis som jag skulle ge till Dennis, UTAN att säga något alls åt mig! Påriktigt, man gör inte så. Jag behöver verkligen slippa  och sova nu känner jag.. usch för lata småsyskon!
Vardagen är inte alltid så lätt, men tänk positivt vi är friska iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0