Soffa

Jag har en ganska opraktisk lägenhet att inreda. Det är som en etta, men sidoväggarna är sneda så jag kan inte ha några skåp eller höga hyllor på största delen av väggarna. Det finns dessutom endast ett ställe att ha tv på och ifall jag ska ha någon soffa så är det omöjligt med tv för där ska soffan stå. Inte för att det gör så mycket, jag klarar mig helt bra utan tv, men ändå. 
Priserna på soffor är ganska höga men idag har jag googlat runt på soffor på rea och har faktiskt hittat några ganska billiga - runt 400 euro. 
 
Jag vill inte ha någon jätte ljus soffa eftersom allting som man klottar synns på den isf. Hade gärna haft en lite mörkgråare än den ovanför. Jag behöver verkligen en soffa och möbler att förvara saker i, även ett skrivbord skulle behövas. Nu ligger alla mina saker oftast på golvet eftersom jag har så lite förvarningsutrymmen. Måste önska mig lite möbler till jul. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa bilder på din lägenhet? :D

Svar: Ja det kan jag göra, nån dag då ja städat. :)
Sara Forsberg

2014-10-26 @ 18:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0