Mys

Varför inte leva ett mysigt liv då det är möjligt. Jag älskar mys. I alla former. Just nu är jag inne i en mysklädesperiod. Jag tänker sällan på att något jag har på mig ska vara snyggt, utan det ska vara mysigt och bekvämt. 
Det är väldigt lätt att koppla bort allt detta med att vara snygg och satsa på att vara mysig istället. Förstås så tycker jag om att klä upp mig också, men det är skönt att inte bry sig så mycket på vardagarna. Dessutom är det fullständigt acceptabelt i vår älskade skola. Älska kg. <3  även fast skoluppgifterna ibland är vädligt jobbiga. ( men så är det överallt )

Jag väntar på snön. Vissa vill bort från Finland under vintern, men jag gillar vintern ifall det finns snö och varma vinterkläder. Så nu hoppas hoppas hoppas jag att det snabbt ska komma snö så vi slipper det här regnvädret.
Eftersom jag är hos farmor & farfar så har jag nu läge att pubblicera bilder som jag inte alls har själv. Därav lite konstiga bilder till dessa inlägg idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0