Helgen

Tjenixen bloggen, jag lovar att jag snart kommer börja uppdatera som vanligt. Jag kommer få tillbaka min telefon nu i början på veckan så då får jag mer bilder och kan blogga direkt från mobilen.
 
I fredags så var vi med tjejerna på bio. Vi kollade filmen Annabelle och den var nog hemsk. Men jag har nog sett värre skräckfilmer, så tycker nog alla ska kolla den ändå. :) Efter bion så for jag hem och så kom dennis.
 
Lördagen var över alldeles för snabbt. Plötsligt var klockan nio på kvällen. kvällen var helt okej, jag var vääldigt trött hela tiden.
 
Idag så har vi myst och nu kollar jag på HIHS borde även läsa på prov, har två prov nästa vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0