Buss

Att sitta i buss två gånger om dagen sammanlagt 1 ½ timme leder till att man får höra en hel del. Eftersom det är skolbussar finns det ungar i alla olika åldrar. Jag skulle hellre faktiskt sitta i en pensionärs buss än med högstadie elever. Jag försöker alltid sova, men ibland är det ganska svårt då man har sjuor sittande bakom en som håller på och bråkar. Idag fick jag höra bla. löjliga komentarer om Ebola viruset. Ibland har jag sån lust att lägga mig i andras snack, men jag har lärt mig att låta bli.
Sju bussen är faktiskt bra, det är tyst och inga högstadieelever. Man kan sova och det finns plats. Men åtta bussen är oftast hemsk. 
Tycker alla kunde typ sova istället för ropa och hålla på, snällaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0