Shopping

Jag har haft en så mysig kväll på stan med lilla syster. Vi har shoppat lite små saker, kläder och födelsedags presenter. Jag köpte en kofta, en bh, en tjockare tröja och en födelsedags present åt Vanessa. Efter all shopping så åt vi på Pedrinas. God mat, men bredvid oss hade vi ett gäng gubbar som var ganska fulla och hade mycket ljud så jag störde mig ganska mycket på det.. Men annars bra. :) 
Nu väntar jag på Dennis som snart är hemma. 
 
Imorgon har jag dressyrträning med Kukka för en tränare som kommer från södra Finland, kommer bli kul. Veckan efter så är det dressyr tävling så jag planerar att starta med Kukka då eller möjligen Arttu, men det känns som om Kukka är lite mer utmaning så det blir antagligen hon. Sist så fick vi ju bra resultat även fast jag inte var riktigt nöjd så.. Jag kollade nyss att jag ligger trea i Peras resultats "samling". Så ifall det går bra i nästa tävling kanske jag stannar på den platsen. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0