Kusinvitamin

Tjeixen bloggen, idag har jag inte gjort något annat förutom varit på besök hos mina gulliga kusiner. Alltid lika roligt. :) Skolan gick otroligt snabbt idag, kändes som om det var morgon hela dagen. Säker pga det mörka och dåliga vädret. Under hålpasset idag så besökte vi biblioteket med flickorna, vi har nämligen bestämt oss att börja läsa böcker. Förut läste jag otroligt mycket, det var typ min andra största hobby i lågstadiet förutom hästarna då. Jag gillar fortfarande att läsa, men hittar sällan böcker jag känner att jag verkligen vill läsa och har blivit väldigt lat och kollar serier istället. Men nu ska jag börja läsa igen. Orsaken till denna nya inspirationen till böcker är vår modersmålslärares förtjänst. Så nu ska vi läsa böcker och börja plocka textkompetenspoäng. 
Tycker den bilden e såå mysig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0