inget internet

Idag har jag haft det jobbigt. Jag har nämligen varit utan internet halva dagen. Därför ingen bloggning, Shit, vad man är beroende av internet. Jag har inte äns kunnat göra mina läxor eftersom jag behövt söka efter artiklar. 
Jag lämnade in min telefon på lagning IGEN eftersom startknappen på den inte fungerar normalt. 1 vecka fungerade den nya telefonen.. Jag hade hur som helst super tur eftersom jag hade endast 2 dagar kvar av garantin. 
 
 
Den bilden ovanför hittade jag nyss på datorn. En ganska smärtsam bild egentligen. Bilden är tagen kanske 15 minuter efter att jag flög av hästen i våras och två av mina kotor sprack i ryggen. Usch vad ont det gjorde där. Trodde jag skulle dö påriktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0