Helgen

Här kommer en väldigt snabb genomgång på vad jag gjort i helgen. 
I skolan på fredag hade vi 40 års fest då KG fyller jämt iår. Därav våra fina 70 och 80 tals kläder. 
I fredags kväll så umgicks jag med Nelli och Eeki. Länge sedan vi gjort något tsm! Jag somnade nångång så länge dom var här och vaknade när Dennis kom hit. 
På lördagen så döptes min kusin till Edward så jag var på dop halva dagen. Mot kvällen så for jag iväg till Dennis, vi skulle ha myskväll men det blev vi plus kanske 15 personer sammanlagt som kom och gick. Lite innan tolv for vi till marinas och på en hemma fest. När vi 1,5 h senare kom hem till Dennis så somnade jag nästan direkt. Så vår myskväll blev inte så mysig..
Idag så var jag hos Dennis tills han for iväg mot dragsvik. Sedan så for jag till farmors och farfars för att fira farsdan. Mysig kväll. Lydia jobbade ikväll och resten av familjen var på hockey och for vidare till Kalajoki sedan så det var endast jag och Larry som fira farfar idag från oss.
Nu är klockan aldeles för mycket och jag ska sova. Natti 😘










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0