Kick it

Kollade nyss en film med Lydia som heter Kick it. Tyckte den kändes ganska barnslig först, men efter ett tag så blev den super bra men sorglig. Satt med tårarna rinnande nerför kinderna sista 20 minuterna. 
 
Filmen fick mig att tänka på massor av saker. Förut så tänkte jag aldrig på att nån jag känner skulle bli sjuk påriktigt i t.ex cancer. Så tror jag de flesta tänker, innan man blir påmind av verkligheten. Men man ska ju absolut inte gå runt och oroa sig över sånahär saker vilket jag gjorde under en lång tid. Dethär hände efter att mamma blivit sjuk och jag blivit påmind av verkligheten. 
 
Vi människor kan inte påverka i vem som ska bli sjuk. Efter denhär filmen så blev jag igen påmind av verkligheten. Ta vara på tiden man har, den kan bli mycket kortare än vad man tänkt sig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0