Jäkla hund

Imorse så rymde Larry så jag fick springa runt och söka honom så jag nästan missa bussen. För en stund sedan när jag gick ner och ropa efter honom så var han försvunnen. Den jäkeln hade smitit ut nångång under tiden då mamma fört ut mattorna. Så var det bara att springa ut och söka honom igen. Jag hade riktigt tur som såg honom. Jag var påväg någonhelt annanstanns då jag såg mig lite runt för att kanske se honom. Jag såg en liten prick flera hundra meter ifrån mig och chansade på att det var Larry och sprang ditåt. Eftersom jag inte hade några glasögon så såg jag riktigt dåligt. Tillslut så hann jag ifatt pricken som visade sig vara Larry.. jäkla hund. så otroligt jobbigt att behöva vara orolig över vart han försvinner hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0