Rastlös

Jag tror att jag har ungefär sämst tålamod med mitt hår. Minst en gång i månaden så ändrar jag mig hur jag vill ha håret. När jag hade lite mörkare hår så då ville jag ha ljusare. Nu när jag igen har ganska ljust hår så tycker jag det är tråkigt och vill ha mörkare. Dessutom har jag nu kommit in i en period där jag tycker jag passar bätre i lite kortare hår, typ 5 cm kortare än vad jag har nu. Jag skulle så otroligt gärna vilja höra lite av era åsikter, så om någon underbar person skulle ta sig tiden och kommentera här under vad ni tycker jag passar bäst med. Jag tänkte att jag sätter upp lite olika bilder med olika färger och längder jag haft. (Har inte haft många färger, men olika nyanser osv..)
Bild.1
Vissa bilder är väldigt gamla..
 
Bild.2
 
Bild.3

Bild.4
 
Bild.5
 
Bild.6
 
 
Bild.7
Bild.8
 
Bild.9
 
Bild.10
 
Bild.11
 
Bild.12
Bild.13
Bild.14
 
Just nu är jag inne i en period då jag vill ha lite mörkare, askbruna slingor i blont hår.. Svårt dethär!
Jag skulle bli så glad om nån skulle orka komentera! :*

Kommentarer
Postat av: anonym

7 eller så mörkare :)

2014-06-18 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0