jobbigt

Sommaren hittills - känns som om jag inte gjort något alls, förutom jobbat. Egentligen känns det inte alls som sommar, vad är dethär för skitväder egentligen? Under juli har det ju varit kallt nästan hela månaden så jag har faktiskt varit riktigt glad att jag kunnat tjäna pengar istället för att ligga hemma och slöa. 
Problemet är att när jag kommer hem från jobbet lite före fem så är jag så trött så jag orkar inte göra något alls. Så länge skolan var igång så började jag träna ganska bra men jag har lämnat det helt nu när jag jobbar. Jag har som ingen alls ork att ta mig ut och träna. Saker jag gärna gör efter jobbet är myser och kollar film. Vilket liv lixom. Eller det är ju super mysigt det också men jag hade gärna rört på mig eller något sånt också.
Nästa vecka till helgen åker vi till Sverige och är där lite över en vecka, då ska jag verkligen satsa på att vila ut mig och njuta av lite längre sovmornar. Har jag en vecka sommarlov så tänker jag njuta av det till max!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0