Städat

Jag började planera lite inredning hit till kämppän idag, det började med att jag städade igår kväll och kom fram till att jag har ingenstans att ha kläder, smink, hårprylar och andra saker som man har. Så idag har jag googlat runt på lite lösningar på hur jag ska kunna utnyttja alla ytor bäst. Eftersom taket lutar är det lite svårt att få plats med garderober, hyllor, säng och soffa osv. Men det ska gå på något sätt. Så behöver jag dessutom också ett skrivbord ifall jag ska bli riktigt duktig i skolan. :D Funderar hårt på att köpa en ny dator också, nån som vill köpa min gamla?
Tänker publicera lite inspiration i ett annat inlägg, nu får ni bara en tråkig bild på mina fötter och en vägg här i kämppän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0