orkar inte

Hej, jag bloggade inget igår pga av inget wifi. Vi körde från Göteborg till Stockholm så det blev flera timmar i bil.


Snygga Anna innan vi åkte hem.


Just nu mår jag inte bra. Vi bor nu hos en bekant i stockholm tills imorgon då vi ska hem med färja. Jag höll just på där ute och tvättade trädgårds möbler när ryggen plötsligt gav efter och blev otrolig sjuk exakt i nedreryggen där jag skadat mig. Klarar just nu inte av att luta mig fram eller gå ordentligt. Dessutom pickar det lite i mitt vänstra ben så jag är lite orolig vad som riktigt händer.. Jag ligger på en madrass och gör ingenting, var meningen att vi skulle besöka ett shoppingcenter men det klarar jag knappast av just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0