Inredning

För första gången i mitt liv har jag börjat fundera lite över inredning. Min lägenhet behöver möbler! Jag behöver ställen att förvara saker, soffa, klädskåp osv osv. Just nu har jag även planer på att måla köksbordet jag har vitt, och klädskåpet ska målas mörkt på utsidan och vitt på insidan. Hatar skåp som är mörka innuti. 
Till wcn behöver jag nån slags hylla/skåp att förvara produkter, handdukar, smink och hårmedel, allt man har. De skulle gärna få vara i nån mörkare färg eftersom wcn annars är så ljus. 
En ny dator skulle jag behöva och ett skrivbord. Kommer bli så dyrt.
Dessutom är jag en ljus människa och speciellt när det börjar bli höst så vill jag ha ljus överallt. Jag kom nyss på en riktig härlig lycktidé. Vill ha en gullig lyckta på en snygg krok, ett måste..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0