Älskade fredag!

Hejsan bloggen. Igen känner jag att uppdateringen rinner lite iväg i sanden. Under sverige resan uppdaterade jag ganska bra tycker jag. Men då hade jag ju en hel del att skriva om också. I vardagen är det svårt att komma på nya grejer, oftast blir det ju mest "idag så..." inlägg. Vilket förståss hör till en blogg men det är faktiskt ganska tråkigt att läsa. " Tisdag idag, är så trött." och såna inlägg skriver jag själv så det är ingen pik mot någon utan bara ett fakta. Men lätt blir det ju såna inlägg då man jobbar på dagarna, vilar på kvällen och försöker leva ett ungdomsliv på helgerna. 
 
Jag har glömt att nämna att min moppe nyckel är spårlöst försvunnen och jag behöver den verkligen under nästa vecka. Skulle egentligen ha behövt den under denna veckan också men jag har klarat mig.
Sökte den i 2 timmar i söndags, ÖVERALLT. Men jag ska fortsätta ännu idag då jag kommer hem. Ifall jag påriktigt inte hittar den så kostar det 250 !!!! euro att fixa nya lås. Helt sjuka priser.. Moppen är värd typ 600 euro så jag måste verkligen hitta dendär jäkla nyckeln. 
Såå ikväll ska jag forsätta söka den. Så ska jag ut och gå för att få bort lite fläsk som samlats runt min kropp under sommaren och därefter besöka vänner i väntan på att Dennis kmr hem från mili. 
 
Jag kommer antagligen fortsätta uppdatera med mina tråkiga "idag gjorde jag" inlägg under helgen, men ni är ju vana. :) Puss&kram
 
 
Bilderna var från instagram och tagna under Sverige resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0