Vilken lördag

Hann inte blogga alls igår. Så tänkte göra det nu istället.
Premiären gick bra som jag skrev kort igår. Jag var sådär lite små nervös hela dagen. En halvtimme innan vi skulle börja var jag fortfarande inte alls mer nesvös en tidiare. Först 10 minuter innan vi började så blev jag kanske lite nervösare, men ändå mest taggad. Var riktigt förvånad över mig själv, hade förväntat mig att jag skulle dö av nervositet. Men det är ju bara bra. Jag gjorde som sagt ingen miss, tror jag, och är nöjd med min insats. Fick dessutom massa gullig respons av många vilket var riktigt kul.
Festen efter var också riktigt rolig. Alla var lättade över att premiären var över och man kunde lungna ner sig. Jag hade roligt och tror faktiskt att de flesta hade det. Kom hem lite onödigt sent bara, cirkus halv 8 imorse.. hah
Födeledagsbarnet Markus :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0