Stalkning på G

Ligger som bäst nu i sängen och stalkar instagram plus tänker massor. Det jag tänker på den här gången är det här med likes och killegopics.
Alla vill ha likes såklart. Men var går gränsen för att få fler likes? Själv tycker jag man kan tagga så mycket man vill, speciellt roliga taggar. Men ändå så tycker jag att då folk börjar tagga typ #tagstagram och liknande taggar så är det lite överdrivet, troligen har ju denhär taggen ingenting med det på bilden att göra utan finns där endast för att fiska mera likes. Vad betyder äns tagstagram? Dessutom så vad är det för betydelse om såna där fakekonton med två följare gillar ens bild eller börjar följa en? Har man inte mycket hellre människor man känner som följare då? 
Vidare till det här med killegopics. Det är inte aaallls lika mycket bilder på killar på Instagram som på tjejer. Tycker killar det är pinsamt att ta bilder på sig själva? ja jag vet inte iaf, men det jag vet är att är du kille och taggar #finnishboy och har någorlunda utsende så har du plötsligt plopp 50 likes, kul va. Din bild behöver inte ens vara speciellt snygg heller. Det räcker med att du är kille. 
Hade jag varit kille och satt upp en sån här bild och taggat lite så hade den säkert fått fler likes än om jag skulle sätta upp den på min ig nu. Känner mig väldigt vacker på den bilden
En annan ganska rolig sak man kan kolla på ig är detta med smail. Vi tjejer men också killar är väldigt bra på att feika smail. Ibland kan man dock se att det gått lite till överdrift. Det vanliga duckfacet är inte lika pop längre, men förekommer nog ändå. Dock så finns det nya härliga grimaser man kan testa (oij förlåt menade smaijl). Det finns massor med roliga, bara att söka på hashtaggen #finnishgirl så lovar jag att du kommer hitta lite små roliga bilder. Ett smail som man ofta ser, och tyvärr ser det inte riktigt naturligt ut är ögonbrynssmailet. Alla vet om att ögonbryn är pop nu, gärna lite böjda också, vilket lätt går att fixa på en bild. Tyvärr så ser inte ens käkparti lika snyggt ut på dessa bilder som kanske ögonbrynen gör. 
Nu ska jag fortsätta med att gilla roliga bilder. Ha de best :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0