nytt liv

Igår så kom jag på att ska börja ett nytt liv. Så jag kom på några punkter jag ska förbätra vilket då ska leda till att jag får ett bätre liv. Hoppas jag..
1. Jag ska börja godisstreika igen.
2. Jag ska sköta skolan bätre.
3. Jag ska inte fega ur i vissa situationer.
4. Jag ska gå ner i vikt.
5. Jag ska vara trevligare åt alla.
6. Jag ska börja rida oftare.
Vissa punkter är lättare än andra och jag har faktiskt börjat med första punkten. Så nu godisstrejkar jag alltså, få se hur länge jag klarar det den här gången. Men jag ska fixa dom andra punkterna också. 


Kommentarer
Postat av: anonym

du behöver inte gå ner i vikt. blir orolig när du skriver så..

Svar: Lite behöver jag faktiskt har gått upp, och vill nå min gamla vikt. Du behöver inte vara orolig. 😘
Sara Forsberg

2014-01-23 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0