Nelly

Kikade nyss in på Nelly, inte smart gjort. Hittade massor med måste ha saker, vilket inte är alls bra nu då jag inte har pengar. Jag har allvarligt inga pengar alls. Borde dessutom börja spara till i vår/sommar. Ska på kryssning till Sverige och antagligen en annan resa också till Sverige och då är det roligt att ha lite pengar att bränna upp. Men hur som helst så behöver jag mera kjolar. Älskar min svarta midjekjol ja köpte i förra sommaren i göteborg. Den har verkligen blivit använd. Men nu vill jag ha förnyelse i garderoben. Ska se om jag får bestält lite då jag får mitt barnbidrag. Mina favoriter:
Kjolarna tsm med en snygg topp och ett par svarta klackar. Ah.. Och jumpsuiten, så snygg... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0