Lärar problem

Vad ska man göra om man verkligen inte tål en lärare. Jag har tyvärr fastnat i en sån skit. En lärare som inte gillar mig, och jag gillar verkligen inte henne. Jag känner mig orättvist behandlad, vilket flera andra i klassen också gör. Jag vet att det finns andra än jag i den här samma sitsen, och det är verkligen jobbigt. 
Jag är inte dålig på det här ämnet, men om man inte trivs i klassrummet så går det sämre. Och jag hatar verkligen alla dessa lektioner i dethär ämnet just nu. Äh, kanske jag egentligen inte borde skriva om dethär här. Men det känns skit nu. Jäkla skit sak. Borde kanske prata med klassföreståndaren?
 
Dethär plus att jag är otrolig skoltrött så gör att jag inte alls vill åka till skolan. Dagarna då jag har typ 2 pass går bra, men de andra dagarna suger. Dessutom så börjar jag ha ångest över ogjorda tent uppgifter i finska. Provveckorna börjar dessutom nästa vecka. Super. Nu ska jag sluta gnälla och börja sova.
Gonatt. :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0