Kär

Kärlek, vilket ämne, vilka åsikter och vilka känslor. Ärligt sagt så är jag sämst på dethär, vilket har lämnat sina spår. Men tänkte ändå ta och skriva lite eftersom det är mycket roligare än att göra matteläxan.
Jag är just nu inne i en period där mina närmsta vänner alla har en pojkvän. Vilket inte jag har, vilket är en aning jobbigt, ibland. Jag har ju inte så mycket att komma med då de pratar om sina killar. Det här har dock inte varit något som stört mig, inte nu heller egentligen men liiite jobbigt är det ändå. Speciellt dessa gånger då mina vänner ska göra ngt tsm med sina pojkkaar.. Då blir jag ju lixom ensam. :(
Så just nu suger det att inte kunna bli kär, en sjukdom jag lider av. Typ. Men jag antar det beror på att jag blivit sårad och det inte blivit något innan då jag varit kär/förälskad och därför har jag slutat med att bry mig om mina känslor, ignorerat dem och gått vidare. 
Jag har alltid varit singeltjejen, vilket jag trivs helt bra med. Men just nu är det piss. 
(Bild lånad från nätet.)
Nu har jag skrivit klart och ska fortsätta med matten. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0