Hoppsan

Har verkligen haft sämst uppdatering här nu några dagar. Men jag har faktiskt haft det ganska fullt upp och har inte äns tänkt på att blogga. Men nu är jag antagligen tillbaka med normal uppdatering om vad som sker i mitt liv just nu..
Igår hade vi vår andra föreställning. För mig gick det helt okej, sjöng rätt text iaf. x) Ni kan säkert förstå att det är en aning nervöst att själv sjunga för över 150 personer. Men jag har faktiskt inte varit såå nervös som jag hade förväntat mig, är oftast mer lungn och taggad.
Efter revyn igår så for några till prestasholmen för att grilla korv så jag och David for dit också, helt mysigt var det nog. :) Sedan tvingade mina föräldrar hem mig 🔫. Blev vääldigt sur på dem. Om det sker ikväll också så flyttar jag ellr något liknande...
Ikväll har vi föreställning igen med fullbokad sal. Väldigt många kända ska kolla ikväll så får se vad dom tycker. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0