Helg

Snart helg, som jag väntat. Mina veckor går ut på att måndag, tisdag, onsdag, torsdag vänta på fredag. När fredagen är över så hoppas man att det ska hända något roligt på lördag och så tar man det lungt på söndag och så börjar man planera nästa helg. Vilket liv alltså. Måndag-torsdag är ju egentligen bara dagar man vill hoppa över. Men för att något ska vara extra bra så behövs det något dåligt också.
Imorgon är det då fredag.(suprise!!) Nelli ska komma hiit, super länge sedan sist. Vi har ingen revy på fredag den här veckan utan har föreställning på lördag och söndag istället. 
Nelli ska färga mitt hår imorgon. Har köpt en väldigt mörkblond färg och nelli tycker jag ska färga slingor.. Men jag har tänkt färga hela håret. Vi har inte så mycket planer på vad vi ska, men det löser sig säkert. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0