Hålpass

Har värdens lättaste skoldag idag. Ligger just nu i en soffa och lyssnar på gammal musik. Köpte dessutom en solo förra hålpasset, bra att ha.
Läste nyss en länk från fb till iltalehti där det fanns 10 orsaker till varför man ska vara vegetarian. Allstå allvarligt, listan var helt sjukt fjollig. Anatgaligen nån ung och dum som skrivit den med vädligt lågt IQ. Jag är nog allt annat än vegetarian. Jag älskar grönsaker och kött. Bäst som finns är då pappa steker nån innerfile bit, så att den fortfarande är röd i mitten. Det plus sallad. 💙 
Jag tycker det är lite fjolligt att vara vegan, men såklart accepeterar jag veganer ändå. Det är inte så att jag skulle se ner på nån som är vegan heller. Men ja är uppvuxen med jakt och har varit  flera gånger med faffa och pappa på jakt. 
Kött är bra för kroppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0