Bloggen

Vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen. Eftersom jag bloggat så länge så tänker jag ju egentligen hela tiden på bloggen. *Dessa bilder hade varit snygga till bloggen, det här hade jag kunnat skriva om på bloggen, det här ska jag inte nämna på bloggen osv..* Såhär tänker jag typ hela tiden, men jag antar att alla som bloggar gör så. Men märkte det speciellt idag då jag funderade över vad jag skulle blogga om och kom på att ifall jag slutade så skulle nog tankesättet stanna kvar en tid.. Nå vet inte än hur jag ska göra så håller på som vanligt tills jag bestämmer hur jag gör.
Ikväll har jag kollat Nikita, det kom ut två nya avsnitt på swefilmer så var tvungen att kolla igenom dem. Så har jag också läst på föhör till torsdag, känner mig lite små duktig som börjat i tid. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0