14 års tjejer

Pratade ganska länge med Anna nyss och vi kom in på ämnen som fester för 2-3 år sedan. Haha, egentligen så var vi ganska dumma.. Då föräldrarna kom på oss nångång så var det alltid. " Men alla andra gör också sånt här.." Men nu då min lillabror är lika gammal som vi var då så märker man faktiskt att det kanske inte riktigt var så alltid. Men vi hade hur som helst alltid riktigt jäkligt roligt och jag har iaf många kära minnen som jag aldrig kommer glömma från just dessa fjortis åren.
Julia, Anna och jag hade många riktigt roliga kvällar/nätter. Kommer ihåg då vi tältade och blev attackerade av en hund.. Eller gången då vi cyklade 6 km mitt i natten till Julias för att spela kort och dricka cokis. Eller då vi var vi vår villa och badade bastu, spelade kort och sprang och fångade grodor mitt i natten. 
Såna saker skulle man nog kanske inte riktigt tycka var lika roliga i dagens läge, men då var det riktigt jäkligt roligt. Ibland så saknar man tiden då man tyckte allt var så kul och spännande. Allt var nytt och man blev nervös över att bara pussa en kille på munnen. På den tiden då sanning och konsekvens var det roligaste som funnits eller då klädpoker var riktigt spännande. Den tiden kommer aldrig komma tillbaka, men jag är riktigt jävligt glad över att vår tid då var så bra, vi tre stycken tjejer var riktigt sammansvetsade. Puss på er. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0