Vad har jag gjort?

 
 
Redan igår på dagen / kvällen märkte jag att något hänt åt min axel/arm. Imorse märkte jag det riktigt tydligt och kunde knappt tvätta håret med högerhand. Jag har ingen aning om att något skulle ha hänt den, antagligen har jag sträckt den eller nåt. Kommer inte ihåg.
Vi har temavecka denhär veckan och typ hälften av eleverna skolkar. Inte så smart för det betyder att skolan inte ordnar fler sånahär veckor och då får vi ju bara sitta med böckerna framför oss. Snälla ni tänk lite längre fram än vad näsan räcker..  Dessutom är det jobbigt för oss andra eftersom typ hälften kommer och så fungerar inte alla uppgifter som temadagsledarna tänkt ha. Så var det för oss i min grupp iaf.
Efter skolan idag ska jag till farmor & farfars. Äntligen kan jag göra saker utan att behöva tänka på massa prov som det ska läsas till eller uppgifter som ska in. Såå sköönt.!
Imorgon åker Nelli till Senegal, hur ska jag klara av ett helt sportlov utan henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0