Plugga blogga städa

Mitt pluggande ikväll går inte så bra. Försöker lära mig finska ord, men har absolut noll koncentrations förmåga. Borde göra nåt adhd test. Hade inte varit förvånad ifall jag hade det. När jag får för mig att göra något så kommer jag alltid på hundra saker. Som idag t.ex:
Skulle läsa finska ord, började med det - kom på att jag behövde städa rummet, började med kläderna - kom på att jag hade datan på där nere, hämta den och börja googla kläder - kom in på wc och märkte jag behövde plocka ögonbrynen - kom på att jag skulle tvätta ansiktet och sätta på bastun - börja läsa nellies blogg - börja blogga själv. Allt detta på 30 min, och ingenting blev ju såklart klart. Lite jobbigt är det.. 
Nu ska jag påriktit ta tag i det vikitigaste och plugga lite ord innan syrran och jag ska träna lite här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0