Blogga

Mitt bloggande under senaste tiden har varit ganska varierande. Ska försöka skärpa mig med det.
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat två stycken romantiska filmer. Varit ute lite längre med hunden och gjort mat. Chill dag.
Imorgon har jag hoppträning eftersom jag inte slapp i onsdags då vi var till Vasa hela dagen. Sedan på söndag är det klubbtävling i hoppning där jag deltar med Kukka. Det är stilbedömning, vilket jag brukar tycka är riktigt bra på klubbtävling. Men för mig och Kukka är det kanske inte det bästa eftersom Kukka har lite svårt med att få till rätt galopp. Men det har blivit bätre och bätre så det är inte lika stort problem längre. Ska bli så kul att få fram lite tävlings nerver igen, även fast det bara är på klubbnivå. Jag har saknat det såå. :D Kommer antagligen bara bli mer och mer taggad för ridning efter det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0